Prijava na e-novice

Družabne mreže

Hitre povezave

Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.

Pustolovščina

Kaj sploh je Znanstvena pustolovščina

Znanstvena pustolovščina oz. Central European Science Adventure je interaktivna igra za otroke stare od 10 – 14 let. Z inovativnim sistemom in pristopom igranja igralce spodbuja, da prek procesa igranja in dejavne udeležbe v igri spoznavajo kulturno tehniško dediščino srednje Evrope. Multimedijske vsebine, kot so video, animacije, zvočne aplikacije omogočajo posebno doživljajsko izkušnjo. Animator igre v specifičnem ambientu vodi in povezuje igro, v kateri so glavni akterji skupine igralcev, ki med seboj tekmujejo, raziskujejo in rešujejo naloge, ki so jim zastavljene v  igri.  Ta se bo izvajala v živo v šestih srednjeevropskih mestih -  v Ljubljani, na Dunaju, v Brnu, Krakovu, Košicah in Budimpešti - v maternih jezikih.

Komu je namenjena?

Igra je zasnovana kot dodatna šolska dejavnost in je posebej namenjena za 20 do 30 učencev (šolski razred), starih med 10 – 14 let. Otroci se bodo v igri razdelili na štiri skupine. Učitelji so vabljeni, da v pustolovščini dejavno sodelujejo.

Seveda lahko otroci obiščejo in sodelujejo v igri tudi s starši in prijatelji in se skupaj z njimi podajo po poteh znanstvenikov in izumiteljev.

Koliko časa traja pustolovščina?

Igra bo trajala približno 1 uro in se bo izvajala predvidoma vsak dan v treh terminih. Igra bo začela svoje potovanje v Tehniškem muzeju Slovenije v Bistri jeseni 2010.

Kaj se sploh dogaja v pustolovščini?

Vsebina igre temelji na zgodovinskih dejstvih  in biografijah znanstvenikov in izumiteljev. V igri bomo skušali pojasniti vpliv njihovih izumov, odkritij in znanstvenih del za današnji čas. Razkrili bomo, kako so njihovi znanstvena načela, razmišljanja in raziskovalna dejavnost vplivali na vsakdanje dejavnosti; vožnjo z avtomobilom, šumeče tablete C vitamina, pisanje s kemičnim svinčnikom ter na večje podvige, kot poleti v vesolje, radioaktivnost elementov in odkritje heliocentričnega sistema.

Skozi praktične naloge bodo otroci odkrivali in raziskovali temeljna načela fizike, matematike, kemije, aerodinamike…, ter se preizkusili v skupinskem delu reševanja nalog.

Skozi vprašanja in odgovore bodo izvedeli zanimive zgodbe osrednjih predstavljenih akterjev, vključno s prigodami in nezgodami; ravno te so bili pogosto povezane z genialnimi izumi in ustvarjalnim procesom.

Ker pa vsaka pustolovščina vključuje tudi raziskovanje na terenu, se bodo otroci podali na lov za odgovori po muzeju, kjer bodo morali najti skrito informacijo, ki bo ključ do rešitve velike znanstvene uganke. Na takšen način bomo vključili specifične muzejske postavitve v vsakem od muzejev in tako omogočili unikatnost igre na različnih muzejskih prizoriščih.

Spletni leksikon Znanstvenikov in izumiteljev bo dejavno vključen v igro, kot pomoč pri odgovarjanju na vprašanja ter pri reševanju posebnih nalog. Omogočil bo različno povezovanje in sklepanje pri zahtevnejših nalogah.

Scenarij igre bo celotno zgodbo izumiteljev in znanstvenikov ovil v tančico skrivnostnosti, dramatičnosti in bo igro naredil še bolj zanimivo. Različni multimedijski kanali kot so video, animacije in slušno gradivo bodo omogočili vizualno in slušno predstavitev dediščine na preglednejši in bolj doživljajski način. Poseben ambient igre bo nadgradil izkušnjo pustolovščine in popeljal otroke v svet izumiteljev in inovatorjev.

Zakaj bi sploh sodelovali?

  • Izobraževalni-pedagoški program: Izobraževanje in prenos znanja  prek igre. Samoiniciativno odkrivanje vsebin. Vživljanje v karakterje izumiteljev in znanstvenikov. Spodbujanje logičnega sklepanja in vsebinskega povezovanja.
  • Zabavna izkušnja: Druženje z vrstniki v novi izkušnji. Spoznavanje drugačne plati znanstvenikov in izumiteljev prek anekdot in zabavnih zgodb. Prikaz vsebin preko videa in zvoka. Sodelovanje pri eksperimentih, interaktivno odkrivanje vsebine. Zabaven, dramatičen in zanimiv scenarij igre, ki vodi otroke po igri. Izkušeni animatorji.
  • Vrednotni elementi: Spodbujanje sodelovanja in skupinskega dela pri otrocih. Spodbujanje samoiniciativnosti , domišljije, samozavesti, inovativnosti in odzivnosti.

26. 05. 2011 - Otvoritev Znanstvene pustolovščine v Košicah

V sredo, 25. maja 2011, smo v Slovaškem tehniškem muzeju v Košicah odprli Znanstveno pustolovščino. Igra bo v Košicah dostopna do 30. Junija 2011. Namenjena je ...

Več >>

17. 05. 2011 - Nagrajenci nagradnega kviza Znanstvena pustolovščina

V ponedeljek 16. maja , smo  v prostorih Tehniškega muzeja Slovenije v Ljubljani izžrebali 10 srečnežev, ki so pri reševanju nagradnega kviza Znanstvene ...

Več >>



Izdelava spletnih strani:  Positiva