Prijava na e-novice
Družabne mreže
Hitre povezave
Igre
08.03.2010
Izbrana zmagovalna rešitev
Pretekli teden je v Bistri v sklopu projekta potekala Arhitekturna delavnica IGRA, PROSTOR, SVETLOBA pod vodstvom Tehniškega muzeja Slovenije ter v sodelovanju s Fakulteto za arhitekturo Univerze v Ljubljani.Pod mentorstvom doc.dr. Tomaža Novljana je deset študentov arhitekture pripravilo dve idejni rešitvi za scensko in svetlobno postavitev Znanstvene pustolovščine. Strokovna žirija, dr. Orest Jarh (direktor TMS), Bernard Petrovčič (TMS), Ivo Koritnik (scenograf) ter Lea Šuligoj (vodja projekta CESA), je izbrala zmagovalno rešitev, ki je ustrezala pogojem izvedljivosti, fleksibilnosti, inovativnosti ter estetske primernosti.
Zmagovalna rešitev, ki so jo ustvarili študentje Sara Švab, Anja Urankar, Anja Kocjančič, Matic Kalamar in Larisa Kazič bo tako v nadaljevalni fazi doživela izvedbeni načrt ter bo pod strokovnim vodstvom Bernarda Petrovčiča, doc. dr Tomaža Novljana ter Saše Grujić tudi izvedena na šestih evropskih prizoriščih.
V sklopu delavnice in izvedbe sodeluje tudi vodilno slovensko podjetje svetil Intra lighting, ki s strokovnim svetovanjem ter sponzorstvom aktivno posega v kvaliteto izvedbe celotne zmagovalne rešitve.
Oglejte si kako je delavnica potekala: